Odkrycie Ameryki

12313575_808299115946443_396534476117836886_n

Jak gdyby nigdy nic, trafiłam niedawno na książkę „Joanna Beretta Molla i Piotr Molla. Listy”. Przejrzałam parę stron i pomyślałam, że chyba przeczytam… Listy Joanny mnie nie zdziwiły. Pisze bardzo emocjonalnie i otwarcie, jak to kobieta. Za to listy Jej męża dosłownie zwaliły mnie z nóg. Jeśli Piotr Molla nie jest jakimś nadzwyczajnym męskim wyjątkiem, to okazuje się, że nie jesteśmy wcale tak odległymi lądami jak by się mogło wydawać.
Pewnie Ameryki nie odkryłam… Ale jakieś nowe światło mi to dało  🙂

Skomentuj

