Cisza

18765190813_c91b1378f1_o1

Gdy Jezus wszedł do łodzi, poszli za Nim Jego uczniowie. Nagle zerwała się gwałtowna burza na jeziorze, tak że fale zalewały łódź; On zaś spał. Wtedy przystąpili do Niego i obudzili Go, mówiąc: „Panie, ratuj, giniemy!”. A On im rzekł: „Czemu bojaźliwi jesteście, małej wiary?”. Potem wstał, rozkazał wichrom i jezioru, i nastała głęboka cisza.
A ludzie pytali zdumieni: „Kimże On jest, że nawet wichry i jezioro są Mu posłuszne?”.

(Mt 8,23-27)

„Wykorzystaj napotykane próby i wyzwania, aby się do Mnie zbliżyć. Zawsze gdy ogarnia cię przygnębienie, rozprosz je, rozmawiając ze Mną. Niech cierpienie i trudności będą dla ciebie przypomnieniem, że nieustannie jestem ci potrzebny. Stwórz własną kolekcję krótkich modlitw, takich jak ta: „Pomóż mi, Jezu, napełnij mnie swoim pokojem. Wskaż drogę, którą dla mnie wybrałeś”. Te prośby to duchowy pokarm – witaminy dla duszy. Im częściej będziesz z nich korzystać, tym będziesz zdrowszy i szczęśliwszy.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

„Moje książki zwykle trafiają w różny sposób do różnych osób i przemawiają do czytelnika dokładnie tak, jak powinny w danym momencie życia. W moim przekonaniu jest tak dlatego, że te książki pomagają ludziom połączyć się z Jezusem, a On zawsze przychodzi do nas dokładnie tam, gdzie jesteśmy.”

Mnie ta niewielka książeczka już urzekła.

Skomentuj

