Pieśń chwały

beautiful-baby-girl-in-the-rain-widescreen-wallpaper

A przecież Ty mieszkasz w świątyni,
Chwało Izraela!
(Ps 22,4)

„W czasach nasilającej się inwigilacji coraz trudniej o chwilę autentycznej prywatności. Coraz mniej jest miejsc, w których możesz się poczuć bezpiecznie. Dlatego gdy czujesz się osaczony przez problemy, pamiętaj: Ja jestem twoją ucieczką. Zawołaj mnie, a wyrwę cię z ucisku i otoczę radościami ocalenia.
Jednym z najlepszych sposobów, by czerpać ze Mnie siłę, jest śpiewanie pieśni ku Mojej chwale. Co więcej – kiedy Mój lud Mnie wychwala, Ja jestem w tych pieśniach obecny. Gdy więc poczujesz na barkach ciężar życiowych problemów, uwolnij się od niego, głosząc Moją chwałę – w pieśniach, okrzykach, a nawet szeptach. Twoje święte wyznania rozproszą ciemność i wprowadzą Mnie do twej duszy, bym mógł rozjaśnić świat wokół ciebie. Problemy odejdą w cień, gdy będziesz z zaangażowaniem głosił Moją chwałę. Świadomość, że jestem przy tobie, umocni cię i wypełni radością.
Gdy masz zły dzień, oddaj Mi cześć, a oboje – i ty, i Ja – będziemy szczęśliwi. Ja się do ciebie zbliżę i ukryję cię w sekretnym miejscu Mojej obecności.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

Skomentuj

