Moc w słabości

8cd0065bfa2ae9190f1c91ba96c81eaf

Pan mi powiedział:
„Wystarczy ci mojej łaski.
Moc bowiem w słabości się doskonali”.
Najchętniej więc będę się chlubił
z moich słabości,
aby zamieszkała we mnie moc Chrystusa.
(2 Kor 12,9)

„Wystarczy ci Mojej łaski. Ona sama wystarczy, by cię przeprowadzić przez najciemniejszą noc. Czy w to wierzysz? Łatwo bowiem w to wierzyć, gdy wszystko układa się po twojej myśli. Inaczej zaś, gdy każdy krok wydaje się walką. A jednak to wtedy Moja łaska jest najcenniejszym i najwspanialszym darem – wtedy, gdy bez niej nie jesteś w stanie ruszyć z miejsca. Wtedy łaska Moja staje się świetlistym centrum twojego życia.
Napełnij się przemożnym bogactwem Mojej łaski – Mą przychylnością, łaskawością i pełną miłości życzliwością. Wspaniałomyślnie składam ci to w darze, by otworzyć przed tobą drzwi do wieczności. To wszystko, czego potrzebujesz również teraz, żyjąc w tym niedoskonałym świecie. Nie wahaj się więc i przyjdź do Mnie, otwórz przede Mną swe serce. Nie zawsze daję ci to, o co prosisz, lecz zawsze otrzymasz ode Mnie to, czego ci potrzeba. I zawsze dam ci siebie samego – Moje miłosierne zrozumienie, miłość, która od ciebie nie odstąpi.
I nie wstydź się swych słabości – wychwalaj je! To one każą ci bardziej Mi zawierzyć, aby Moja moc w tobie zamieszkała.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

Skomentuj

