Przyszłość

Jestem bowiem świadomy zamiarów,
jakie zamyślam co do was – wyrocznia Pana –
zamiarów pełnych pokoju, a nie zguby,
by zapewnić wam przyszłość,
jakiej oczekujecie.
(Jr 29,11)

„Miej wzrok skupiony na Mnie! Jestem przy tobie i otaczam cię najlepszą opieką, jaka istnieje. Gdy cierpisz, może ci się wydawać, że Moja opieka jest niedoskonała, niewystarczająca. Szukasz ukojenia, a Ja każę ci czekać. Pamiętaj jednak: istnieje wiele form czekania i niektóre z nich są lepsze od innych. Czekanie niosące pożytek to takie, w którym stale wpatrujesz się we Mnie – wzrokiem ufnym i kochającym.
Dziękuj Mi za chwile próby, gdy bardziej niż kiedy indziej musisz na Mnie polegać. Nie przegap tej szansy, myśląc tylko o tym, by ciężki czas się skończył. Uwierz, że wiem, co robię: że wszystko co cię spotyka, potrafię przekuć w dobro. Nie pozwól, by dawne bądź obecne cierpienie zatruło twoje widoki na przyszłość. Ja jestem Panem twojej przyszłości i przygotowałem dla ciebie mnóstwo dobra, którym cię obdarzę. Tylko Ja wiem, co jeszcze dla ciebie zaplanowałem – by zapewnić ci przyszłość, jakiej oczekujesz.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

Skomentuj

