Bóg Najwyższy i Dobry

tumblr_nzkgdevszf1rpe0jco1_5001

Nowina, którą usłyszeliśmy od Niego
i którą wam głosimy, jest taka:
Bóg jest światłością,
a nie ma w Nim żadnej ciemności.
(1 J 1,5)

„Ja jestem Bóg Najwyższy i Dobry. To najważniejsze prawdy, które powinieneś znać. Gdy cierpisz nękany ułomnością tego świata, niełatwo ci uwierzyć w obie te prawdy jednocześnie. Lecz to Ja jako Najwyższy mam ostateczną władzę nad wszystkim, co przytrafia się tobie i innym. Czasem ciężko zaakceptować tę wiedzę, zwłaszcza w obliczu podłości czy nieszczęścia. Wiele osób, których dotknęła tragedia, dochodzi do wniosku, że tylko Bóg okrutny mógłby rządzić światem takim, jaki on jest.
Zapewniam cię jednak, że jestem samym dobrem. Jestem Światłością i nie ma we Mnie żadnej ciemności. Nie zdołasz pojąć Mojej absolutnej dobroci, widząc tyle zła wokół. Przyjdź do Mnie, gdy ta tajemnica staje się dla ciebie ciężarem. Powiedz Mi to bez obaw, wiedząc, że zależy Mi na tobie i że cię rozumiem. A potem powierz swój skończony umysł Mojej nieskończonej mądrości, daj się poprowadzić Mej nieomylnej drodze. Zwalcz w sobie pragnienie, by zrozumieć, i znajdź ukojenie w miłości, którą daje Moja obecność w twoim życiu. Przylgnij do Mnie w dziecięcej ufności i uwierz, że Moja droga, choć niezbadana, jest drogą najdoskonalszą.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

Skomentuj

