Radość

tumblr_mvnxq7d2gq1qib94to1_5001

Przyjdźcie do Mnie wszyscy,
którzy utrudzeni i obciążeni jesteście,
a Ja was pokrzepię.
Weźcie Moje jarzmo na siebie
i uczcie się ode Mnie,
bo jestem cichy i pokorny sercem,
a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych.
(Mt 11,28-29)

„Niech Moje pocieszenie orzeźwi twoją duszę. Lęków, którymi atakuje cię świat, jest bez liku – zbyt wiele, byś mógł je zliczyć. Wszędzie, gdzie się zwrócisz, widać problemy i trudności. I pośród tego chaosu do Mnie zwróć się po pomoc. Powtarzaj szeptem Me imię, by w ten sposób przypominać sobie o Mojej obecności. Gdy Moja obecność wypłynie na powierzchnię twojej świadomości, rozświetli twoje spojrzenie i całkowicie zmieni perspektywę patrzenia na świat. Moje słowa otuchy są w stanie ukoić skołatane ludzkie serce i dać radość duszy.
Gdyby świat był doskonały, nie mógłbyś dostąpić radości otrzymywania Mojej pomocy. Zamiast pozwalać by problemy cię deprymowały, wykorzystaj je jako przypomnienie, by zwrócić się do Mnie – poszukać ukojenia w Mojej obecności, Moim pokoju, Mojej miłości. Tę niewidzialną, lecz rzeczywistą pomoc masz na wyciągnięcie ręki w każdej chwili i w każdym miejscu, a wypływającej z tego faktu radości nikt nie może ci odebrać. Przyjdź zatem do Mnie, gdy jesteś utrudzony i obciążony, a znajdziesz we Mnie ukojenie dla swojej duszy.”

Sarah Young „Jezus jest blisko”

Skomentuj

